Hoe kan je zuignapje beter laten zitten?

Zonnescherm in auto laat steeds los.

Toegevoegd na 19 minuten:
Misschien komt het wel door de oneffenheden van de raamverwarming

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
94.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het vacuum van een zuignap is zoals elk ander slechts tijdelijk, daarbij heeft het materiaal nog eens te lijden onder het zonlicht. Een niet-agressieve lijm (haarlak, eiwit) kan echter tijdelijk helpen (bij herhaling oppervlakken schoonmaken).

Het beste antwoord

wat wij met kerst versiering gedaan hebben op het raam is haarspray op de zuignap gespoten en op de raam gedrukt, 3 weken vast!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
goed idee! +1

Andere antwoorden (5)

Maak de zuinap en het raam goed schoon met spiritus. Dan het zuignapje vochtig maken en plakken.
Als het niet blijft zitten is de zuignap vervormt en kun je beter een nieuwe kopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een zuignapje blijft aan een raam zitten, omdat je hem vacuüm drukt.
als je zorgt dat er geen lucht onder het zuignapje komt, blijft ie gewoon zitten.
misschien als je aan de randen iets doet dat zorgt dat er geen lucht komt, blijft ie zitten,
misschien met water? maar dat loopt misschien gewoon weer weg.
nouja, ik hoop dat je er wat aan hebt. ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Even ademen op je zuignapje, en dan direct opplakken en goed aandrukken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het raam en de zuignap eerst goed ontvetten met alcohol. Daarna maak je de zuignap een beetje vochtig en plak je hem op het raam. Hierna laat je hem ongeveer 12 uur helemaal met rust (zonder dat er druk op komt te staan). Dan is het vocht goed opgedroogd en zijn de zuignap en het glas aan elkaar gehecht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het niet goed blijft zitten door kleine oneffenheden kan je eerst een (doorzichtige) sticker op de ondergrond plakken, en de (iets vochtige) zuignap op de sticker plakken.