Waar kan je een scalpel kopen?

Mijn vader is hiernaar op zoek voor een of andere klus in huis en vroeg of ik het op wilde zoeken. Via google vind ik ze echter alleen online shops en daar moet hij niets van hebben, daarom vroeg ik me af of ze ook gewoon bij de gemiddelde doe-het-zelfzaak verkrijgbaar zijn en zo nee, waar dan wel.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
6.8K

Antwoorden (3)

In de gemiddelde hobby-zaak. Daar hebben ze scalpels (en verschillende andere soorten mesjes) voor heel fijn, precies snijwerk. Ze zijn alleen niet steriel (wat echte scalpels natuurlijk wel moeten zijn), maar vermoedelijk voor je vader uitstekend bruikbaar. Even langs de hobbywinkel in de buurt dus ; daar waar ze ondermeer spullen verkopen voor het maken van kaarten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de betere kantoorboekhandel. Kan ook onder de naam "radeermes" worden verkocht. De losse mesjes zijn zelfs steriel verpakt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op de website www.baco-army-goods.nl kun je een veelvoud aan artikelen kopen onderandere op medisch gebied, waaronder dus ook echte scalpels en echte scalpel mesjes, voor een spot goedkope prijs.

Nu wilde ik net een aantal links toevoegen van hun website, maar ik zag dat hun website slachtoffer is geworden van een exploidhack, en dus onbereikbaar is geworden. Houd de website even in de gaten, die zal in de komende dagen hoogstwaarschijnlijk weer online komen.