Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe maak je een houten tuintafel voor 4 tot 6 personen?

Ik wil binnenkort een tafel maken. Even wat lak, planken en palen halen, gereedschap lenen en klussen maar! Ik heb uitegerekend dat het goedkoper is om het zelf te doen. Bovendien vind ik het leuk om bezig te zijn.. Alleen maar voordelen! Alleen weet ik niet hoe ik beginnen moet. Wie weet raad?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
802
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toch maar eentje kopen? ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, zelf maken. Tenminste een poging maken. Tja, erg handig ben ik niet, haha. Op hoop van zegen!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Heel simpel!

heb je boomstammen?
Zoja, maak de poten van de tafel van halve boomstammen maak daar planken op.
daarna schuren en een natuurlijke kleur geven

Voor de stoelen maak je een soort bank, zelfde verhaal de poten 9steunen van een stuk boomstam..kun je gewoon laten hoe het is en er een stevige plank op maken!

Toegevoegd na 57 seconden:
9 steunen moet er tussen uit ik wilde steunen tussen haakjes zetten zucht...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een goede vriend van mij heeft een oud zwaard van een platbodem op de kop getikt, deze heeft hij afgeschuurd en gelakt en er vier houten poten er onder geplaatst volgens A-frame principe. Is echt ongeloofelijk mooi geworden en oer en oer degelijk. Kunnen makkelijk 8 personen aan zitten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding