Kraan gaat niet helemaal open en er komt weinig water uit. Wat is het probleem?

Ik heb geprobeerd andere draaiknoppen erop te zetten, maar het hielp niet. Moet ik misschien de spindel vervangen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
4.1K

Het beste antwoord

Dit klinkt alsof de spindels vol met kalk zitten.

U kunt het beste de spindels eruit halen en deze of reinigen of vernieuwen.

Om te kijken hoe dit gaat heb ik bij de bron vermelding een link staan.
Daar wordt van a tot z omschreven hoe je dat doet.

p.s. als u de spindels wilt reinigen, doe ze dan niet in het azijn.
Dit haalt ook de vette weg die nodig zijn om de spindel soepel te laten werken.
Maak de spindel schoon met een tandenborstel en ontkalker.
Daarna eventueel weer de spindel insmeren met kranenvet (zie born 2)