Weet iemand misschien wat een hangige manier is om een één meter bak in 2 vakken te verdelen zodat je kan kweken?

Ik wil graag van één van mijn meterbakken een kweekbak maken, daarom zou ik hem graag in tweeën willen verdelen, maar wel op een manier dat het tussenschot er eventueel uit kan.
Weet iemand daar een handige en goedkope manier voor?

Toegevoegd na 30 minuten:
Ik wil graag van één van mijn meterbakken een (vissen)kweekbak maken, daarom zou ik hem graag in tweeën willen verdelen, maar wel op een manier dat het tussenschot er eventueel uit kan.
Weet iemand daar een handige en goedkope manier voor?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.7K
Amadea
9 jaar geleden
Gaat het om planten of dieren?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vissen

Het beste antwoord

Ik zou aan 2 kanten een aluminium U profieltje bevestigen, waar je het tussenschot dus tussen kan laten zakken. Daar het niet mag lekken zou ik ze lijmen met polymax lijm kit. Als tussenschot kan je dan glas gebruiken , maar als het niet voor een aquarium is zou ik voor trespa gaan, dit is minder kwetsbaar, en makkelijker te bewerken. Als je er bijvoorbeeld nog een handvat uitsparing uit zou willen zagen.
Plaatje bij antwoord
Frimu2
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor deze tip maar is ijzer in het aquarium wel een goed idee?

Andere antwoorden (1)

Gewoon een glasplaatje op maat laten snijden en met speciale aquariumkit erin plakken. Er zijn ook speciale doorstroom inzetstukken te krijgen die in dat plaatje gezet kunnen worden zodat je maar 1 pomp/filter hoeft te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor de tip maar ik wil graag iets dat je ook weer uit de bak kan halen als je het niet meer nodig hebt.