kan ik mijn bril (her)verfen met nagellak?

ik heb een bril en de kleur is er bijna van af. nu is het zo dat ik geen nieuwe mag dus dacht ik misschien kan ik de bril wel lakken met nagellak iemand enig idee of dat kan en dat er niks fout gaat?

Weet jij het antwoord?

/2500

Hoi, Waarschijnlijk als je het gaat nagellaken, dan gaat dat er na een tijdje ook weer af. Bijvoorbeeld als je gaat zwemmen en het slijt natuurlijk. Je kan het ook doen met bijvoorbeeld leuke tape van de Hema.

Ik heb ooit eens nagellak op plastick dingen gedaan. De nagellak bleef plakkerig en loste ook het plastic deels op. Dus als je een plastic bril hebt zou ik het niet doen. Op metaal blijft nagellak wel zitten (ik doe namelijk de achterkant van mijn horloge met naggellak i.v.m. allergische reactie op RVS) Dit blijft er een paar maand op zitten en dan moet ik er weer wat op doen. Wat je nog zou kunnen overwegen is een nieuw montuur voor je bril. Dat zou je bij de optiek kunnen vragen en wat dit dan kost.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100