waar kan ik schuine letters sjablonen kopen?

ik wil graag tekst op mijn muur zetten met sjablonen. nu zie ik , dat ik alleen maar rechte letters kan bestellen via internet. maar ik zou graag de schuine schrijf letter hebben. waar is die te koop?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K
SimonV
10 jaar geleden
Dit is zeker te klein? http://www.hobbyhuis.nl/contents/nl/d918_01.html
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt beter de letter die je wil laten vergroten en deze overtrekken op de muur, met carbonpapier ertussen, dan schilder je met een kwastje de letters in of over. Bij sjablonen loop je de kans dat de verf onder het sjabloon loopt, waardoor je vieze vlekken krijgt.

Het beste antwoord

Als je een tekst op je muur wilt hebben in een speciaal lettertype, dan raad ik je aan deze te laten maken bij een copyshop of sign bedrijf. De kosten voor een normale plak tekst vallen vaak mee, afhankelijk van het formaat tussen de €0.15 a €0.45 per plakletter.

Het lettertype kan je uitzoeken op http://www.dafont.com/ vinden. Vervolgens kan je een copyshop een mail sturen met een link naar het lettertype dat je wilt en de tekst die je op je muur wenst. Ik heb op die manier eens plakletters gemaakt bij Copyhop de Haan in Breda en die waren in 2 dagen al klaar.

Hieronder een voorbeeld van wat ik heb gemaakt met plakletters.

Toegevoegd na 37 seconden:
Hier nog de link van de copyshop