Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

bij verf op water basis moet je eerst kijken welke waterbasis verf je hebt.
Als Je praat over latex dan kun je dat doen met een vacht roller. (zie link 1).
Als u acrylverf gebruikt (voor houten oppervlaktes) dan kunt u dat het beste doen met een roller voor acrylverven. Deze worden vaak superflock rollers genoemd (zie link 2).

Met de latex rollers worden vaak grotere rollers gebuikt (18 of 25 cm) de superflock rollers zijn vaak in kleinere maten te koop (4, 6, 11 of 16 cm).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja hoor, gaat prima. Wel even opletten dat je de juiste rollertjes koopt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mij maakt het niet uit, maar misschien als je minder ervaring hebt gaat het makkelijker met speciale rollertjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben ook maar een hobbyschilder. Als je echt vakkundig schilderadvies wilt, moet je GV-er "Sjaddie" hebben, hij weet alles van schilderen. Ik weet echter niet of hij nog op GV zit.
Ja dat kan prima. In de bouwmarkt (karwei, praxis e.d.) zijn ze te verkrijgen en staat goed aangegeven op de verpakking zelf. Bij twijfel kunnen ze je in de bouwmarkt ook nog prima adviseren (om miskoop te voorkomen).

Je kunt ze ook nog hergebruiken door ze goed uit te spoelen na gebruik en daarna hangend drogen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding