Hoe kom ik aan een uitschuifbaar handvat?

Ik ben bezig met een kistradio. (Kist met autoaccu en -radio met daarop aangesloten speakers)

De radio is bijna af en ik heb er wielen op gemonteerd. Ik zou het erg mooi vinden om er een uitschuifbaar handvat op te zetten.

Het maakt mij niet uit om dat handvat zelf te moeten maken.

Zie de afbeelding om de tot toe gebouwde radio te zien.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (2)

Wat dacht je van een inklapbare handgreep van een flightcase?
Kost 3 à 4 euro.
Plaatje bij antwoord
escape
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Goed idee +.
http://www.flightcase-onderdelen.nl/flightcase-onderdelen/handgrepen/6
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In ieder geval erg bedankt voor het meedenken.
Het ziet er erg mooi uit.
Alleen was het mijn idee om de kist door middel van een handvat rijdend te kunnen bedienen. D
http://www.fritz-events.nl/product/flightcases/flightcase-onderdelen/handvatten/adam-hall-uitschuif-handvat-klein.aspx
Maar misschien een beetje duur voor een zelfbouw project.

Een trolley tas zoals in de bron heb ik een paar weken geleden nog weggegooid. (zag er een stuk slechter uit) Het uitschijfbare handvat van dat soort tassen is vaak wel om te bouwen. (dus op zoek naar z'en oude tas)