Ik heb verf op terpentine basis over acrylverf gedaan op mdf. wat nu?

Ik heb de acrylverf er gister 3 lagen opgedaan en wilde vandaag toch een andere kleur. Blijkt dus verf op terpentine basis te zijn. Het blijft nu plakkerig, heb het om 1 uur aangebracht. Het moet morgen kwart voor 8 klaar zijn en het hoeft niet stevig te zijn. Iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Als het morgen af moet:
Alles eraf en opnieuw beginnen.
(als het voor school is, maak dan eerst een foto, dan heb je bewijs dat je een foutje hebt gemaakt, anders denken ze misschien dat je niks gedaan hebt)

De terpentine acrylverf zooi die je nu hebt krijg je niet meer goed.
De terpentine heeft namelijk de acrylverf opgelost en dat is plakkerig geworden.

Terpentine basis verf kan alleen over waterbasis als het een paar maanden oud is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Leuker kon ik het ook niet maken.
Gelukkig ben je niet doorgegaan.
succes morgen