Kan je ook gewone lijm achter het behang plakken ?

zo ja welke is het beste daarvoor ?

Het gaat maar om een klein stuk. mijn zoontje heeft het los getrokken

13 jaar geleden
5.6K
Rieneke1
13 jaar geleden
ga je de kleine er nu achter plakken rebecca? ; ))
Amadea
13 jaar geleden
Misschien kan je beter je zoontje achter het behang plakken.... ☺
rebecca
13 jaar geleden
haha, ik vind zo`n bobbel achter het behang er ook niet echt mooi uitzien eigenlijk ;) Maar soms........

Het beste antwoord

Ja,dat kan met Velpon of Gluton of een ander merk. Het zal niet gaan met zo`n potje lijm (dat witte spul)speciaal voor kinderen,dat laat zo weer los.

Tip:

Als je gaat behangen,bewaar dan wat behangsel-lijm in een pot.
Dan kun je de losse naadjes en hoekjes weer bijplakken.
Deze lijm blijft jaren goed houdbaar,en kan je ook voor andere knustelwerkjes gebruiken.
Het is goed afwasbaar en droogt netjes op...Dus wil je kindje wat plakken,geef hem een kwastje en wat van de behangplaksel lijm....(heb je ook geen last van slecht uit te wassen lijmresten)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ik heb hier ook wel eens een flard behang hangen, met 5 katten :)
ik plak het altijd met de pritt-stift.
13 jaar geleden
Als het behang er nog maar net opzit(bv 1 tot 2 maanden) dan kun je de muur vochtig maken en het behang weer "terugplakken"! Zorg wel dat het behang niet al te nat wordt , anders scheurt het misschien kapot!

Een pritstift werkt ook, alleen ik zou er dan eerst een stukje krantenpapier op de muur plakken en vervolgens het behang!