hoe kan ik restanten lijm uit een lijmpistool krijgen? Hij doet het niet meer

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
9.4K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wordt de lijm niet zachter als je het lijmpistool aanzet?

Het beste antwoord

Lijmpistool aanzetten en warm laten worden. Je kan dan met een opengevouwen paperclip de lijmresten eruit pulken. Normaal gesproken is dit echter niet nodig. Je laat hem dan warm worden en duwt een nieuwe patroon in het pistool. De lijm loopt dan als het ware vanzelf weer door.

Toegevoegd na 4 minuten:
Mocht het lijmpistool ook niet meer warm worden, dan heeft het ook geen zin om de lijmresten te verwijderen; je pistool is dan overleden. Hooguit kan je nog even kijken of het snoertje nog goed aangesloten is.
Anders zit er niets anders op dan een nieuwe aan te schaffen. Let dan wel op dat je er n neemt met dezelfde diameter lijmsticks zodat je die nog kan gebruiken.