ik weet niet of het gezien wordt als reclame, dus ik doe het even anders ;)
Je kunt bij een zekere brillenzaak een etuitje kopen met daarin een brillendoekje en een spuitflesje met een soort vloeistof erin om je bril goed schoon te kunnen maken.
Daarin zit ook een speciaal schroevendraaiertje, met een kruiskop en een gewone.

Toegevoegd na 1 minuut:
(De monturen zijn er allemaal dezelfde prijs ;) )
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Een precisieschroevendraaier. Die zijn vaak in een set te koop van tussen een millimeter en 3.5 millimeter dikte van de schroefkop. Daar zit de benodigde draaier vast wel tussen.
Amadea
10 jaar geleden
Gebruik hiervoor deze Mini 3 in 1 Schroevendraaier met sleutelhanger.

Heeft u dat ook iedere keer als brildrager dat het schroefje van uw bril een beetje los draait, en dat u dan weer op zoek moet naar ee brillenzaak?

Dan hebben wij een goedkope, maar zeer makkelijke tool voor u, wij hebben namelijk een kleine sleutelhanger, met daar aan, een sterschroevendraaier en een platte schroevendraaier. Daarbij nog een kleine inbus, die welliswaar minder gebruikt wordt, maar komt zeker voor.

Bevestig deze aan uw sleutelbos, autosleutels of wat u dan ook iedere dag bij u draagt, en u kunt op elk moment van de dag uw losgedraaide schroefje weer vastschroeven.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wellicht zit er een bruikbaar exemplaar bij wanneer je een setje "horlogemakers gereedschap" koopt. Kijk eens bij een goede ijzerwarenzaak.