Is er speciale verf voor nodig om op geglassuurd keramiek te schilderen?

een geglassuurd oppervlak is erg glad. Ik twijfel of verf daar goed op hecht.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
8K

Het beste antwoord

Ja, maar wat wil je beschilderen? Voor badkamertegels vind je in een doe-het-zelf zaak speciale primer (voorbehandeling) of verf. Voor kopjes/mokken ed. kun je beter naar een hobbyzaak, daar hebben ze verf die je in de oven moet na-harden.
Glasverf kan, maar is meestal niet permanent. Deze kun je er als een velletje weer afhalen. Wel handig als je iedere maand iets anders op je badkamermuur wilt, maar een dure oplossing..;-)

Toegevoegd na 1 dag:
Dan zou ik stiften voor porselein gebruiken, kijk hier eens:
http://www.easyhobby.nl/webwinkel/verf-porseleinverf-c-279_21_137.html?pk_campaign=Porselein&view=piclist
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Iemand vroeg om 2 namen te schilderen op een bord van keramiek.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Precies wat ik zocht maar niet kon vinden

Andere antwoorden (1)

Je zou glasverf kunnen proberen.