Waar kan ik klei kopen?

Het moet goedkoop zijn en niet dat er dan ook nog het dubbele aan verzendkosten bijkomt. Liefst bij winkels die in elke plaats van formaat wel aanwezig zijn, zoals hema. Ook moet het niet nodig zijn dat de klei in de oven gaat.

Toegevoegd na 14 uur:
Het gaat om boetseerklei, zoals Creall Do & Dry

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
8.2K

Antwoorden (4)

Bij de action, 6 verschillende kleuren. In potjes, ik meen 2,99.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+ Bij de Action verkopen ze ook Dash klei.
Bij speelgoedzaken zoals Intertoys.
Maak mooie figuren met deze modelling klei van Creall
Deze, en nog veel meer soorten.
http://www.intertoys.nl/speelgoed/creall-creall-modelling-klei-5-kleuren-578580.html?channel_code=544&product_code=46225311&utm_source=google-shopping&gclid=CNaAy9SG6LoCFc1V3godPDQA4A

Play-doh klei is te koop bij heel veel zaken, zoals de Wehkamp.

Fimo klei ( een van de bekendste hobbby-kleien) is in heel veel soorten en kleuren te koop bij handenarbeidwinkels en
kantoorboekhandels ook op internet vanaf 1,91, zonder verzendkosten.
http://www.beslist.nl/kantoorartikelen/d0004674546/Staedtler_Fimo_Soft_sahara.html

Bij bol.com koop je een basisset of een voorraad, vanaf 20 euro zonder verzendkosten.
http://www.bol.com/nl/p/fimo-soft-klei-basisset/1004004006938255/?Referrer=ADVNLGSA0020271004004006938255

............zo kan ik nog wel even doorgaan.

Op beslist.nl heb je een keuze uit meer dan 80 klei-artikelen.
http://www.beslist.nl/products/kantoorartikelen/kantoorartikelen_558034_558059/?m_as_nm=1

Toegevoegd na 1 minuut:
DUS:
Hema, Blokker, Action, Xenos, speelgoedwinkel, goede kantoorboekhandel, vaak bij de Wibra of Zeeman ook.

Toegevoegd na 23 uur:
Fijn dat je na 14 uur aangeeft wat je eigenlijk bedoelde:

Creall Boetseerpasta Do Dry wit, pak van 500 g

€ 1,74 (gratis thuisbezorgd)

Gebruiksklaar. Droogt aan de lucht. Hecht op vrijwel iedere ondergrond, plakt niet aan de handen. Goed beschilderbaar.

Gebruiksklaar. Droogt aan de lucht. Hecht op vrijwel iedere ondergrond, plakt niet aan de handen. Goed beschilderbaar. minder
Levertijd: 1 - 2 werkdagen
Op CreatiefDirect.nl
Via:

http://www.beslist.nl/products/kantoorartikelen/r/Creall_Creall_Boetseerpasta_Do_-_Dry_Wit__Pak_Van_500_G_(HA26010)/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Plus. Klei is en algemeen verkrijgbaar product.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, let me google that for you, dat mag niet. Maar googlen, dat mag dan weer wel. En vraagsteller geeft pas NA 14 UUR, aan wat hij/zij precies
bedoelde................
Bij de speelgoedwinkel kan je das klei kopen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij Blokker is er zelfdrogende DAS klei te koop voor weinig geld. Deze is soms ook bij Action in dezelfde verpakking te koop! Uit ervaring weet ik dat Action niet altijd even goede klei verkoopt. Sommige zijn erg kauwgomachtig en zakken gauw in.

Die van Blokker (DAS klei) is dunner te maken met water en het hoeft niet in de oven. Erg goed bewerkbaar en het is er in het wit en rood/bruin!
Ik gebruik deze klei graag zelf als ik proefjes wil maken, omdat andere klei daar voor te duur is of in een erg hete oven gebakken moet worden.

foto DAS klei
http://www.twiskbv.nl/images/T/228004.jpg