Wat is een goedkope oplossing voor de aanleg van een parkeerplaats?

Ik wil een parkeerplaats van circa 40m2 aanleggen. De ondergrond verschilt - een gedeelte is gebetonneerd, een gedeelte is gewone grond (aarde), een gedeelte is kuntstof grastegels. Wat is een goedkope oplossing voor een (half)verharding? Misschien het beton en de grastegels verwijderen en er een laag grind op aanbrengen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (1)

Beton laten liggen, daar kan prima een auto op staan. Verwijderen kost ook geld, maar het waard als het niet mooi is.

Grind kan, daarvoor hoef je ook het minste af te graven,
Leg er wel worteldoek onder, dan zakt het grind niet weg in de aarde en heb je iets minder grind nodig.

Op o.a. marktplaats staat best veel gratis bestrating, soms ook best mooie stenen.
Als je geluk hebt is er zelf gratis geel zand te krijgen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
5cm 8/16 maar kleiner kan ook als je dat mooier vind.
Bij zachte grond moet er eigenlijk nog wat onder, maar een keertje extra harken en misschien over een paar jaar een beetje extra grind is een stuk minder werk. Zie verder de link. http://www.zandbestellen.nl/informatie/hoe-dik-moet-grind-liggen