4-5 dagen tot een paar weken, afhankelijk van hoe schoon je te werk bent gegaan. Als de lijm niet met vuil gereedschap in contact gekomen is en in een afgedenkte schone pot in de koelkast bewaard wordt blijft het zeker twee weken goed. Je merkt het vanzelf wel aan de geur wanneer het bedorven is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is niet zozeer de lijm die bederft, maar het water waar het mee aangemaakt is. Als je de pot afsluit, dan gaat het water na verloop van 1 of 2 weken stinken. Ga je binnen een week weer verder, dan kan je de pot beter afsluiten, wil je de lijm langer dan een week bewaren, dan kan je beter de emmer open laten, en de lijm op laten drogen. Als je dan weer verder wilt, kan je het dikke vel gewoon weer oplossen in vers water.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als ik lijm over heb doe ik het in een bakje dat ik goed af kan sluiten.
Doe het bakje zovol mogelijk, des te minder lucht zit er in.
Op deze manier kan je het maanden bewaren!