ik wil graag gereedschappen zoals boormachine,cirkelzaag enz brengen naar suriname,maar kan het wel daar gebruikt worden?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ronron1212
10 jaar geleden
waarom zou dat daar niet gebruikt kunnen worden. Maar hebben ze die daar al niet

Antwoorden (2)

In Suriname is het voltage anders en zijn de stopcontacten in de meeste gevallen ook anders. Elektrische apparatuur zal dus niet altijd werken.

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik lees net dat het Nederlandse type stopcontact op Suriname ook algemeen is.
bamibal
10 jaar geleden
Bijna alle huizen hebben 110volt
Bij ons is dat 220volt