Hoe inkorten draadmandje van de uittrekbare keuken organizer?

Het draadmandje van de uittrekbare keuken organizer is ongeveer 1 cm te lang in de diepte (50,8 cm). Het gaat om keukenkastjes die 50 cm diep zijn.

Hoe kan ik op een nette manier het draadmandje inkorten?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

een draadmand inkorten is bijna niet te doen dan raak je de opstaande rand kwijt die de stevigheid geeft.
maar als het moet zou ik het aan de achterkant doen dan zie je er bijna niks van en wat lak er opsmeren nadat je hem ingekort hebt met een slijptol-ijzerzaag .
je kunt ook kijkenof er ruimte is achter de achterwand en die er uit halen
het mooiste resultaat geeft een keukenla bij ikea halen die wel past.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
inderdaad kijken of je het achterschot uit het kastje kunt halen. Dat kan net die ene cm schelen