hoe zet ik verwarming uit zonder knop?

Er zit geen knop meer op deze verwarming. Kan ik hem dichrdraaien met een sleutel of i.d en hoe?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
27K

Het beste antwoord

Nee je kan hem niet dichtdraaien!
Om hem dicht te zetten moet je dat glimmende staafje indrukken!
Met een lijmtang zou het wel gaan.
Maar je kan ook een nieuwe knop kopen bij een bouwmarkt.
Let wel op de maat, want er zijn veel verschillende.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Met een waterpomptang rechtsom draaien aan het blank metalen staafje.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou er niet aan gaan draaien. Het was nl een thermostaat kraan. Pennetje helemaal indrukken en vast zetten met een tyrap oid.