Hoe moet ik een lamp hierop aansluiten?

Ik wil een lamp hierop aansluiten en zit met 3 lasblokjes waarvan 3 van de 4 in gebruik zijn. En bij de lasblokje van de bruine aders zijn ze allemaal in gebruik. Hoe kan ik hierop dan een lamp op aansluiten.
Zie het plaatje voor de details.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zwart (is geschakeld) en blauw.

Het beste antwoord

De lamp sluit je aan op de zwarte draad en de lasklem met blauwe draden. De lamp wordt dan geschakeld met de bestaande schakelaar die aan de zwarte draad verbonden is.
Als de lamp van metaal is dan kun je ook nog de groengele aardedraad aansluiten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+
als extra info:
Je ziet een bruine draad in dezelfde buis gaan als de zwarte en verder gaat er niks die buis in.
Dit is een extra check om te zien dat er inderdaad bruin geschakeld wordt. (Zoals het hoort)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Helemaal top!