Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Vak op behang verven, hoe?

Ik heb een wand met behang maar wil daar een vak met magneetverf op hebben. Hoe kan ik strak verven want ik ben bang dat schilderstape mijn behang kapot maakt. Iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
725

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Uit een stuk karton het gewenste gat snijden achter kant evt met watten of ? Rond gat plakken . Dan als sjabloon er er tegen aan houden , enz . Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt een vierkant van iets dat je al hebt gebruiken, een dienblad of iets dergelijks tegen de muur houden en daar de omtrekken van tekenen, daarna inkleuren met verf. Ook kun je uit een strook behang vier stroken knippen en deze met de hoeken tegen elkaar op het droge behang plakken in de vorm van een vierkant, dan heb je een mal, dit trek je er tijdens het droogproces nog af, waardoor het behang dat eronder zit, niet beschadigd. De resten behanglijm was je eraf met een vochtige doek en zullen in zijn geheel verdwijnen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Nadat je de stroken behang erop hebt geplakt, kun je direct beginnen met het inkleuren van het vierkant. Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er is speciaal schilderstape voor op behang.
Voor de zekerheid zou ik het na elke laag verwijderen en opnieuw aanbrengen,
dan loop je het minste kans op doorvloeien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding