Dat kan goed helpen. Je kunt olie tussen de bakken doen om ze gemakkelijker van elkaar te krijgen en dan ijswater in de bovenste en heet water rond de onderste. De bovenste bak krimpt dan een beetje en de onderste bak zet dan uit. Door de olie gaan ze niet nog vaster zitten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Gewoon onder de kraan met lauw water. Dan zal het vast lukken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de onderste onder de warme kraan houden.
die zal dan iets uitzetten, waardoor je de bovenste er uit kan halen.
13 jaar geleden
Meestal is het zo dat je vacuüm trekt. Dus zorg ervoor dat er lucht in de onderste bak kan komen.
Met warm water is het altijd te proberen.