Wat kan ik het beste voor plaat plaatsen op een schouw (met groeven) die ik wil behangen?

De schouw heeft van die gleuven over de hele oppervlakte en is niet te behangen. Ik wil graag een plaat plaatsen (met montagekit?) zodat ik de gladde plaat mooi kan behangen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ben zelf ook maar een beetje een huis tuin en keuken doe het zelver, maar volgens mij met montagekit en gewoon triplex ben je er al, je hebt geen dure plaat nodig..... informeer bij je lokale bouwmarkt eens (weet niet of je daar vaker komt, maar zorg wel dat je iemand met verstand van zaken te pakken krijgt......;)

Het beste antwoord

Bij de dz koop je plaat en dat heet grondeer folie,dat is spaanplaat met een folie er overheen,super glad en is te behangen of te verven.
Hoeft niet dik te zijn, is er v/a 12 mm,laat het gelijk op maat zagen,en dan zet je het vast met montage kit.
burgos