zijn er soms verschillende soorten terpentine, of ben ik zo besodemieterd ?

Koop ik een fles 1 liter terpentine voor 4,80 bij de doe het zelf zaak
even later kom ik bij de supermarkt bij ons in het dorp en zie daar ook een 1 literfles terpentine staan voor 1,50 en dat is dus 3,30 euro verschil
mijn vraag is nu: zijn er soms verschillende soorten van ?
het kan misschien zijn dat de één zuiverder is dan de ander of zo iets.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Er zal vrijwel geen verschil in zitten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De supermarkt verkoopt de fles gewoon goedkoper he staat een winkelier vrij om een prijs te vragen en aan jou is het of je het wil betalen.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+
Er is geen sprake van 'besodemieteren', je hebt het produkt gewoon gekocht (zonder verder te kijken) voor de prijs die de winkelier vroeg.
Bij de supermarkt kosten dezelfde galia-meloenen ook tussen de 0.99 en 2,49 :-)