Hoe kan ik het best (goedkoop) veel jute zakken inpregneren?

We moeten voor een decor dat we bouwen alle jute zakken inpregneren, maar we hebben weinig budget hiervoor. Ik zoek een goedkope manier, of een goedkope producent waarmee we dit kunnen doen. En hoe kunnen we dit zo snel mogelijk doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Ik heb een recept gevonden, dit zal zijn wat we op de studentenvereniging ook gebruikten. Wij maakten het in grote hoeveelheid aan (even hoeveelheden omrekenen) in een badkuip of teil. Lieten het weken en dan laten drogen (niet uitspoelen!)

85 gram boorzuur
200 gram borax
2 liter heet water

Ik geloof dat we de borax en boorzuur bij de apotheek haalden.

Toegevoegd na 2 minuten:
Doe wel huishoudhandschoenen aan!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt!! Ik ga even kijken of dit een optie is voor ons. Klinkt in ieder geval heel goed.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb het besteld en als het goed is krijg ik boorzuur en borax vandaag binnen, dus ga het meteen even testen! Dankjewel voor je antwoord!