Hoevel drupels oliegeurtje voeg ik aan 5L zelfd gemaakt vloeibaar wasmideel?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Voeg 1 druppel toe en ruik of het naar je zin is, is dat niet het geval dan doe je dat nog een keer, net zo vaak als nodig is.

Het beste antwoord

In feite moet je dat vragen aan degene, die je de geurolie geleverd heeft.
Het is ook een kwestie van smaak. Begin met een liter en voeg daar 20 druppels, 1 ml aan toe. Is de geur te sterk, voeg daar dan een liter wasmiddel aan toe. Is de geur te zwak, voeg dan nog 1 ml toe. En zo voort.
Het is ook afhankelijk van de geur.
succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dank u,ik heb ook zo ongeveer gedaan en het is mij gelukt.