Hoe kun je witte letters op een zwart T-shirt schrijven?

Ik wil graag op zwarte T-shirts een witte tekst schrjiven, hoe kan ik dit het beste doen zonder dat het er snel af kan gaan???

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Het is niet heel milieuvriendelijk, maar als je bleekmiddel licht verdunt met water kan je hiermee, met behulp van een kwastje, je eigen ontwerp op een zwart t-shirt maken. Heb dit zelf vaak gedaan en gaf een mooi effect. Deze t-shirts zijn nog jaren meegegaan, dus het lijkt me dat slijtage van de stof niet erg versneld wordt. Natuurlijk wel even het shirt wassen nadat je het hebt beschilderd :)

Bronnen:
Ervaring

Er zijn speciale textielstiften in de kleur wit te verkrijgen.

het laten bedrukken bij bijv. een drukkerij of bij een copy shop. prijs hoeft niet overdreven duur te zijn.

je hebt van die letters die je erop kunt strijken je kunt ze vinden in een handwerk/hobby winkel kun je gewoon wassen

Je kan het met water vaste stift doen of er op laten drukken maar je kan het er ook op strijken

je kan dit overwegen, met tipp ex te doen

de action heeft transferpapier te koop voor de pc, kun je een ontwerp maken ( wel in spiegelbeeld) en dat er op strijken... Er zitten een paar vellen in, maar die zijn niet allemaal geschikt voor donkere shirts, dus eerst even goed kijken

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100