met wat voor een inkt bedruk je behang?

Ik loop stage bij een bedrijf dat foto behang wil gaan produceren, iemand een idee of dat kan met de gewone hp inkt die je ook voor posters gebruikt?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik kan jouw twee laatst gestelde vragen niet goed met elkaar rijmen. Waarom ben je niet gewoon eerlijk? Een bedrijf zoekt dat toch zelf uit en als je het voor jezelf wil kun je dat toch gewoon zeggen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik "werk" bij dit bedrijf. Ik heb al talloze telefoontjes gepleegd. Wanneer ik hier een vraag post kan ik daar antwoord op krijgen. Wie weet ziet iemand mijn vraag en heeft er verstand van.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je daar stage loopt, moet je het daar ook vragen, dat is het nut van stage lopen!

Antwoorden (1)

Behang bedrukken lukt niet met een inkjet printer, hiervoor heeft een bedrijf een drukpers met walsen voor nodig, dit omdat papier dat nat wordt (inkt) uitrekt en later weer krimpt als het droogt, het drogen mag dan weer heen bolling van het papier geven.

Dus nee. bedrukken van behang lukt niet met de inkt van HP of een andere printer die gebruikt wordt bij een computer.