Hoe weet ik de kleurcode van de verf die al op de muur is, op de emmer is de code niet meer zichtbaar.

Het gaat om praxis menglatex.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.9K

Antwoorden (3)

Als op of in die emmer nog verf zit, al of niet opgedroogd dan kan u daar mee naar Brico, daar hebben ze een spectrometer waarmee ze het kleur perfect kunnen bepalen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan bij praxis kleurstalen meenemen iit de winkel. Of bij spoeciaalzaken de vragen de kleurwaaier te mogen lenen. Je kan dan proberen de juiste kleur erbij te zoeken. Echter als de verf al langer op de muur zit, zal deze verkleurd zijn. Je moet dan sowie so de hele wand opnieuw schilderen anders krijg je kleurverschil€ het maakt daarom niet heel veel uit exact dezelfde kleur erbij te zoeken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als de streepjescode nog leesbaar is, kun je bij de praxis vragen of ze'm in hun computer willen invoeren. Wellicht komt er een kleurnummer of naam tevoorschijn als het product nog in het assortiment zit!

Ps: er bestaat ook een app die je kunt gebruiken voor het scannen van streepjescodes, dan hoef je misschien niet naar de winkel!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Be EAN / Barcode gaat niet werken sinds hij dan bij de kassa alleen de base en het soort mengverf herkent het antwoord van depauwroger zal gaan werken. Wel opletten dat de kleur op de deksel misschien verkleurd kan wezen wegens klimaatomstandigheden / Licht afhankelijk van hoe lang het al op de muur zit en hoe oud de verf is. dat kan dan een tint verschil opleveren als het op de muur zit. De enigste oplossing die veilloos zal werken is een nieuwe muurverf/latex aanschaffen om de hele muur opnieuw te verven.