hoe maak ik een waterdichte kast voor mijn dartbord?

Ik wil graag een waterdichte kast maken voor mijn dartbord (buiten).
Wat voor materiaal kan ik hier het beste voor gebruiken en hoe?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.8K

Het beste antwoord

Ik zou gaan voor betonplex, hier zijn ook vaak boxen van gemaakt, waar leveranciers....buiten hun afgeleverde spullen in kunnen doen , bij een nog gesloten winkel.

Toegevoegd na 21 minuten:
Op de vraag hoe deze te maken, denk ik dat het maken van een schuin afdakje , voor de afwatering het belangrijkste is . Compleet waterdicht word lastig, dan zou je met rubber moeten gaan werken. Echter is dit niet nodig......het belangrijkste is dat het materiaal goed tegen water kan, bijgaand een illustrate van het materiaal.
Plaatje bij antwoord
Frimu2
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan hier PVC platen voor gebruiken die je bij de betere bouwmarkt kan kopen.