wij maakten het altijd met afwasmiddel en een beetje water en dan in een boterhamzakje
14 jaar geleden
Probeer eens een smurf leeg te drukken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Smurfensnot maak je door in een dubbel plastic zakje wat afwasmiddel en water te doen.
Nu komt het allerleukste, doe er ook een (afgebroken) punt van een kleurpotlood bij, zo krijgt de snot een kleurtje :)

Toegevoegd na 3 minuten:
Knoop het zakje dicht en dan goed kneden :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh ja, wat deden we ook al weer met al die soms per ongeluk afgebroken punten, weet jij dat nog?
Eerst wurgen (zie andere vraag) en dan door de gehaktmolen halen, terwijl Vader Abraham zachtjes maar statig op de achtergrond kweelt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Smurfensnot maakten wij altijd door een stuk zeep te schaven en dat te mengen met wat water,inderdaad met een dubbel boterhamzakje.
De verschillende kleuren ontstonden door de kleur van de zeep.
Pas op met het potloodpuntje dat die niet door het zakje gaat prikken(geeft zo n troep ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wij deden altijd verschillende soorten shampoo en dergelijke bij elkaar in. Wordt het denk ik iets dikker van dan dat je er water bij doet?
En inderdaad: het zakje goed dichtknopen;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik maakte het altijd van waspoeder en shampoo. Maar wél een dubbel zakje er omheen want door al dat zeep gaat de knoop snel(ler) los!