Gebruik je speciale verf (wit) voor op een grafsteen?

de letters op de grafsteen beginnen te vervagen deze gaan we zelf herstellen,maar wat voor verf moet er op?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
15.2K

Antwoorden (2)

ja, daar heb je speciale verf voor. zie de link.

zaak is dat het goed weers- en lichtbestendig is, niet uitvloeit op poreuse stenen.
AlphaLimaSierra
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Goed antwoord, ik denk niet dat dit te overtreffen is, +.
Bij de verkopers van grafstenen hebben ze deze speciale verf.

Een andere optie is om de steen in de speciale steenwas te zetten, hierdoor komen de letters vaak ook al beter naar voren daar deze vaak met een speciale coat zijn bewerkt.