Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan ik mijn vijverfolie repareren met bandenplakspul?

ik heb een vijver, die op een stuk gescheurd is in het folie, (ongeveer 7cm) nu wil ik ze toch wel weer meer water geven dan die hoogte, kan ik nu mijn folie weer waterdicht maken met bandplakspullen en zo ja, hoe maak ik het dan vetvrij zonder dat het giftig is voor mijn vissen??? vast dank!!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat kan perfect met Power Tape, ik heb iemand zijn vijverfolie daar mee aan elkaar gelijmd en dat is nu al 5 jaar zonder lekkage.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hoi, dank je wel voor de tip!!! ik ga een rond vragen of iemand nog wat heeft liggen. Hoe heb je t toen vetvrij gekregen? of hoefde dat niet eens???
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kan u best zuiver maken en gelijktijdig ontvetten met wasbenzine.
Als het maar een simpel gaatje is kan u ook de tip van mariejose overwegen, maar gezien u schreef van een scheur kan u beter mijn voorstel toepassen, wel indien mogelijk strak spannen en zo mogelijk aan beide kanten kleven dan is het gegarandeerd dicht.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
heeeel erg bedankt depauwrogen (kan niet alles lezen van je naam..). ik ga dat zeker proberen!! echt bedankt!!

Andere antwoorden (1)

Je kunt de vijverfolie niet plakken met een bandenplakmiddel, want daar is een speciale herstelkit voor nodig.
Die je kunt kopen bij elk tuincentrum, en de boerenbond.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dank je! ik wist niet dat dat er was, maar wat is dat spul duur zeg! maar toch, dank je!!!!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding