hoe knip je papier in binnen de randen zonder het te vouwen?

Dus ik ben aan het knutselen, maar weet niet hoe je papier binnen de randjes knipt zonder het te vouwen. (Ik gebruik een schaar)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (2)

Je bedoeld iets uitknippen uit het midden van het vel papier, dan prik je eerst een gaatje met je schaar in het papier en begint vanaf dat gaatje te knippen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En dan voor het netjes van binnen naar buiten in een spiraal knippen want als je te snel naar de rand gaat moet je moeilijke bochten knippen en dat wordt nooit mooi. Plus omdat je de vraag begrepen hebt ;)
Je kunt met een zacht potlood (geen H maar alleen B) en een liniaal of passer op het papier tekenen wat je wilt uitknippen. Het restantje potloodschrijfsel gum je weg en dan zie je daar niets meer van.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik bedoel het uitknippen zelf :P