Wat is het goedkoopste ? Nieuwe deuren voor onze schilderkeuken ( mdf) of laten herschilderen ?

Wij hebben een schilderkeuken ( mdf ) enkele jaren geleden laten installeren. Omdat ze ons toen zegde , je kunt deze makkelijk laten herschilderen in een andere kleur als je dat wilt . Nu Hebben we al een schilder laten langskomen en die vraagt een fortuin voor het herschilderen van onze keuken. Dus nu vragen we ons af , is het niet goedkoper om nieuwe deuren te laten maken ? De keuken zelf is nog in zeer goede staat. Zelf schilderen daar durven we niet aan beginnen , we hebben dat nog nooit gedaan en nu zouden we graag een blinkende lak willen. Of laten herspuiten is dat betaalbaar ?

11 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Schilderen is natuurlijk het goedkoopst

Je kunt ze echt makkelijk zelf schilderen met een rolletje,je krijgt dan ook geen strepen of druppels,maar als je dit echt niet durft dan zou je de klus ook eens op onderstaande link kunnen plaatsen.
Je plaatst je klusopdracht en hierop krijg je biedingen zodat je zelf kunt kiezen wie je de klus laat doen,maar het is geen verplichting om een bieder te nemen als je het nog te duur vindt.

http://www.dienst.nl/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je nieuwe deuren neemt moeten die ook geschilderd,dus eigenlijk dubbel op.
Ja het schilderen van deuren is duur,en zeker door een schilder,je zou het beste kunnen zoeken naar een meubelspuiter,die doen die klussen ook.
En spuiten gaat veel sneller als schilderen,maar toch het wordt een dure klus.
Maar je krijgt natuurlijk wel een nieuwe keuken.
Succes met je beslissing.
burgos