Kan je een poster tegen een verwarming aanplakken?

Het is gewoon een verwarming van de CV, maar ik zet hem wel aan. Kan het posterpapier hiertegen of verschroeit hij dan? (Lijkt me sterk)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3K

Antwoorden (4)

De poster kan hier wel tegen, maar de lijm van het plakband niet, dat is de reden dat het niet zal gaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
jc54
11 jaar geleden
Of de lijm gaat zo vast zitten dat je hem er nagenoeg niet meer van af krijgt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat lukt nog wel met olie.
De poster gaat uitdrogen en verkleuren. Of het brandgevaar geeft dat kan ik niet met 100% zeker zeggen,
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het papier zal niet verschroeien, maar je kunt wel problemen krijgen om de lijmresten er af te krijgen.
jc54
11 jaar geleden
Behalve een beetje verkleuren zal er verder niets gebeuren met uw poster.
Ik zou ik hem wel ophangen met magneetjes dan heeft u geen last van die lijm toestanden.