kun je radiatorbekleding ook gebruiken voor een gevelkachel? Als niet, wat kan ik doen om dit lelijke ding weg te werken?

ik heb een oerlelijke gevelkachel, die ik maar al te graag wil wegwerken achter een soort van radiatorbekleding (met een deurtje, zodat ik hem nog wel kan bedienen), kan dit? Is het alleen van belang dat het materiaal tegen warmte bestemt is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je zou aluminium plaat kunnen gebruiken die geperforeerd is.
Het is alleen de vraag past het in je interieur.
Deze platen zijn verkrijgbaar bij de Gamma Praxis.etc.
Ze hebben er met ronde perforatie of ruitjes