Wat kan ik het beste gebruiken om een losgeraakte metalen wandplaat weer aan de muur te krijgen?

Het gaat hier om een wandplaat die aan de voorzijde helemaal van roestvrij staal is en aan de achterzijde vastzit aan een houten plaat. Deze plaat is ongeveer 1m x 1m groot en behoort in de keuken vlak achter het fornuis.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Als timmerman zeg ik vastplakkenmet polymax kit.
Plakt super op bijna alles. Is vocht en temperatuur bestendig.
Gebruik het al enige jaren met grote tevredenheid :-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Thankx ++ :-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voordat je ermee aan de slag gaat, wel eerst de resten van de eerder geprobeerde montagekit verwijderen, zowel van de muur als van de plaat, dan heb je hier een prima product aan. +
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voordeel van polymax is dat het zelfs onder vochtige omstandigheden plakt.
Zo lang het maar vetvrij is en enigzins stofvrij.
Heb er zelfs in zeiknatte dakgoten mee geplakt als noodreparatie bij lekkage.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@bonniebiker: je praat hier over noodreparatie, dus je heb er eens moeten terug gaan op het te vervangen of anders te repareren?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat was alleen om aan te geven hoe hoog de plakkacht is..
In de bouw plakken we letterlijk alles met polymax.
Van plinten tot trespa.

Andere antwoorden (3)

Met montagekit er weer tegenaan plakken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb dit tevergeefs geprobeerd vandaag :-/
Met een constructie-bruislijm. Dit zet nog wat uit (bruisen) waardoor het beter hecht dan een standaard montagekit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vanuit Belgie zou ik zeggen TEAK 7, deze lijmt zelfs je schoonmoeder aan de muur! ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tec7 zal je bedoelen :)