Bestaat er merk dat verstelbare dakkoepels heeft met geïntegreerd vliegenscherm en zonnescherm ?

In de zomer is het om te bakken in onze badkamer door de grote koepel in het dak .
Nu zouden we een nieuwe koepel willen laten steken ,en vragen ons af of dat het bestaat een koepel die verstelbaar is ( open en dicht ) met een anti mug scherm ( zodat we hem open kunnen laten staan zonder te stikken van de muggen ) en tevens een geïntegreerd zonnescherm heeft ??? .... Plaatsen van airco doen we liever niet .....

7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja, er zijn verschillende merken die verstelbare dakkoepels hebben met geïntegreerd vliegenscherm en zonnescherm. Een voorbeeld is Velux, dat een breed assortiment aan dakramen en dakkoepels heeft met verschillende opties.
Bronnen:
2 maanden geleden