hoe krijg ik zwarte vlekken van soda uit eikenhout?

Ik wilde de oude waslaag van mijn eiken tafel afhalen. na zoeken op het internet zag ik diverse malen het advies om een papje van water, soda, gele zeep en als dikmaker maizena op de tafel te smeren. Maar nu is hij zwart/grijs uitgeslagen.
Ik ben al dagen aan het schuren maar dat schiet niet op.
Wat kan ik doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Om eik terug op te frissen, of het zwart er uit te krijgen, doe je dat met ontweringswater.Zoek op " ontweringswater De Vos" kost rond de 10€

Het beste antwoord

dat gaat niet lukken je zult het moeten wegschuren