Waar kun je een klein stukje aluminium buis kopen?

Heb een stukje buis nodig van 10cm
diameter 26mm of 25mm
en binnen diameter 23mm
Mag ook meer dan 10cm maar liever niet duurder als 10 a 20 euro

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben er niet zo in thuis, maar dacht aan de bouwmarkt.

Het beste antwoord

is er geen constructie bedrijf bij je in de buurt, daar zagen ze heus wel even een stukje van 10 cm voor je af (als ze die maat op voorraad hebben) de wand dikte is nogal dun 1 á 1,5 mm er bestaan ook aluminium bezemstelen bij doe het zelf zaken rond 30 mm met een wand van 3 mm die zijn dus 24 mm inw. voor de prijs hoef je het niet te laten deze buis kost hooguit €10,- per meter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

mag 22,2 mm ook met 26,9 als diameter?
per 2 meter maar het kost maar 7,50
http://webshop.hardeman.nl/product_info.php?cPath=33_136_137&products_id=1451
Nou alleen nog wat dichter in de buurt, want verzenden is duur.