Kan een voetbalbroekje worden gemaakt?

Van een oud voetbalbroekje is de elastieken band gehaal versleten en eigenlijk alleen daardoor het broekje niet meer draagbaar. Is door bijvoorbeeld een kledingmaker zoiets eenvoudig zo te vermaken dat het broekje weer normaal om mijn middel draagbaar is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Een kleermaker kan dat best repareren maar is het niet goedkoper om een nieuw te kopen? Kleermakers zijn prijzig.

Toegevoegd na 59 seconden:
Tenzij je het natuurlijk door een vriendin of vriend laat maken of misschien een lieve tante.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank u voor uw reactie. De vermaakprijs maakt me niet zoveel uit, tot in het onredelijke dan, want het gaat om zo'n heerlijk ouderwets broekje zoals je die tegenwoordig niet meer kunt krijgen. Ik ben nog steeds dol op dat broekje namelijk.