Witte knutsellijm goed om op textiel te lijmen?

Hoi, ik wil graag mijn schoenen (vans) een beetje pimpen (met glitters), ik zie altijd bij do it yourself-es dat ze mod podge ofzo gebruiken, en die dus mengen met de glitters. Werkt het ook als ik witte knutsellijm meng met de glitters en dat erop smeer?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee, knutsellijm is meestal wateroplosbaar. Als de schoenen dan nat worden, zal de lijm zeer waarschijnlijk loslaten. In hobbywinkels kan je glitterlijmpennen speciaal voor textiel kopen, het resultaat is hiermee ook vochtbestendig. Beter is dus om even naar een hobbywinkel te gaan en de juiste producten te kopen.