Kan je tapijt een andere kleur geven?

Ik heb een laagpolig tapijt van ong. 3x1.5m, het tapijt is helemaal verkleurd en de kleur is dus niet meer mooi. Graag zou ik het tapijt dus willen opknappen (het is in 1 kleur). Is er een mogelijkheid om dit te doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Nee, dat kan niet, tapijt is meestal gemaakt van synthetische materialen, dit is niet te verven.
Het enige wat je kunt doen is draadje voor draadje kleuren met een textielstift, maar dat gaat meer kosten aan tijd en geld, dan een nieuw tapijt.

Toegevoegd na 8 minuten:
En het is ook behandeld met een vuilafstotend goedje, wat het verven ook onmogelijk maakt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Alles kan, maar dit is economisch niet interessant. Met de huis-tuin-en-keukenverf gaat het niet werken, je loopt het er gewoon van af. Beter dit tapijt op Marktplaats zetten en een ander kopen.