zelf weerbestendige stickers printen met inktjet kan dat?

kan dit?
zo ja wat voor papier heb ik nodig, en waar kun je dat kopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2K
Amadea
11 jaar geleden
Alleen als je ook een lamineerapparaat hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wil je dan ook dat het UV bestendig is? Dat zal ook nog een stuk moeilijker zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee dat hoeft niet percé als die maar niet na 2 maanden al is verkleurd

Het beste antwoord

U kan dit best op glanzend fotopapier afdrukken en dan met een PVC-spray overgaan om te fixeren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De meeste inkjetinkt is niet watervast, het meeste papier ook niet. Rechtstreeks/alleen printen zal dus niet werken.

Als je je printwerk lamineert (zorg voor een rand van een centimeter of twee om inwateren te voorkomen) ben je een eind op weg, maar dan heb je nog geen (zelfklevende) sticker.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet dat we jaren geleden op het bedrijf waar ik werkte een soort plasticachtig papier hadden wat gekopieerd kon worden, en dat weerbestendig was dan. Maar dat is nog geen printen natuurlijk, maar er moet wel zoiets zijn.
Vraag het eens bij een papierhandelaar of kantoorboekhandel. In het uiterste geval kun je ook bij multicopy of gelijksoortig bedrijf eens vragen of zij een oplossing hebben