Hoe krijg ik deze buitenmuur schoon?

Deze buitenmuur is een binnenmuur van mijn appartement en wil deze graag schoonkrijgen. Een hogedruk spuit is natuurlijk geen mogelijkheid.

Picture for question
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (2)

Zachte zeep (unilever) en daarvan een theelepel in een emmer lauw water doen, een harde borstel en boenen maar, is geen fijn karweitje maar een andere oplossing is er niet. Heb zelf de steenstrips op die manier schoon gekregen.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
ik had een heel plafond vol met schimmel,
toen heb ik ontdekt dat de badkamer reiniger en keuken reiniger
van de ah (oranje en paars flacons) dit weg kregen waar chloor
en andere middelen eigenlijk niks opleverden. (werd een grote vlek)
ik had het hele plafond gesprayed 10 min in laten werken
en toen in een keer schoongeveegd met een doek, die ik heb weggegooid.
een minpunt, draag handschoenen en een veiligheidsbril
ik krijg namelijk wonden van beide middelen als die op de huid komen,
blaasjes en die gaan niet zo snel weer weg.

ik weet bijgod niet wat er in de sprays zit, maar het is sterker dan chloor
groene zeep, en citronella.