ik heb mijn controller gespoten en op moeilijk berijkbare plaatsen dekt de verf totaal niet (zie foto). hoe krijg ik het zodat het overal dekt?

Ik Heb deze plastic controller gespoten maar op sommige plekken denkt niet goed. Ik heb eerst plastic primer gespoten en toen lak maar op sommige plekken dekt hij niet. Hoe zorg ik ervoor dat hij ook op de zwarte plekjes dekt? zie foto.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wel goed ontvet?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het dekt precies in de hoek wel, maar net naast de hoeken niet of nauwelijks.
Zie ik dat goed?
Het is net alsof de verf de hoeken in is getrokken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat is et

Het beste antwoord

Goed schuren met heel fijn waterproof schuurpapier, dan goed ontvetten ( heel belangrijk, hier kan je desnoods ruitenreiniger voor nemen) goed droogmaken, toch maar weer inspuiten met plastic primer en dan in dunne laagjes spuiten.
Beter meerdere dunne laagjes dan één dikke laag.
Tussen de lagen door goed laten drogen.
Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Op schuren met fijn schuur papier p800 of p1000 dan spuiten en nog maals schuren en spuiten dan blanke lak erover heen zo werkt het waarschijnlijk wel
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar komt er in die hoekjes dan verf te zitten?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik weet niet wat voor kleur de primer was maar ik heb het vermoeden dat er op de plekken waar geen verf zit er ook geen primer zit waardoor de verf iedere keer verdreven word zegmaar net zoals er per ongeluk siliconen op je ondergrond zit waardoor de verf belletjes vertoont
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik vrees ook zoiets. Eventueel veroorzaakt door niet perfect schoon gemaakt in die hoekjes?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar hoe kan k het oplossen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Schuren en spuiten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als er ook geen primer op die donkere stukjes zit zou ik ook weer primer spuiten.
En extra goed ontvetten na het schuren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dus het gewoon weer opnieuw doen? Schuren , schoonmaken, primer, lak?
ik denk dat je hem nog een keer moet overspuitem en dan beginnen bij de moeilijk bereikbare plekken naar buiten toe dat werkt bij schilderen ook zo
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar hij heeft al 5 lagen lak