Waar kan ik een los ugg-logo kopen?

Ik heb laatst mijn ugg logo van mijn rechter ugg beschadigd tijdens het fietsen en hij is los gegaan en vies geworden, ik krijg die (olie)vlek er helaas niet uit (ik heb alles al geprobeerd) Nu wil ik natuurlijk niet met uggs rondlopen waar er maar 1 logo aanzit .. Weet iemand een site/winkel waar ik zulke logo's los zou kunnen kopen?
Ik ben trouwens al naar een schoenenmaker geweest en die kan het logo weer aan maken maar dan moet ik wel eerst een goede hebben.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.4K

Het beste antwoord

Vraag het eens na bij een winkel waar ze Ugg's verkopen, als ze al los verkoopbaar zijn (lijkt me sterk, maar andere logo's zijn ook los te koop. Zal niet allemaal echt zijn, maar goed) zouden zij dat moeten weten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

DAT kan dus niet ; als je die dingen los kon kopen, zou iedereen van zijn Action-pantoffels van een paar euro zogenaamde 'echte uggs' kunnen maken.

Overigens ben jij vermoedelijk de enige die het ziet of het belangrijk vindt. Als je vrienden je beoordelen op het zichtbaar zijn van het merk van je kleding , wordt het geen tijd voor een nieuw logo, maar voor nieuwe vrienden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Marleen, het staat wel een beetje raar als je aan 1 laars wel een logo hebt en aan de andere niet. Het staat ook raar als er iets anders van je schoen valt zodat ze niet meer symmetrisch zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tja, ik ben daar makkelijk in ; andere merkje er ook af.
Zijn ze weer hetzelfde. En welke schoenen ik draag, wordt bepaald door de kwaliteit en hoe ze er uit zien, niet door het mérk. Nou heb ik 'makkelijk' praten, want met mijn voeten moet ik schoenen op maat laten maken of op breedte bestellen en de eventuele merken erop kent toch niemand, maar ik herinner me dit wel uit mijn eigen middelbare schooltijd, toen die merkenellende begon (eind jaren 80) : "Waar kan ik Lacoste-merkjes / Kappa-merkjes kopen ? De mijne zijn er afgegaan in de was...." Tuurlijk... Waarmee ik overigens niet wil suggereren dat vraagstelster daar op uit is , hoor. Maar at is wel de reden dat je dergelijke logo's, bewijzen van echtheid feitelijk, niet los kunt kopen. De enige uitzondering daarop zijn de 'knopen' van Crocs, die als ze kapot zijn de schoen ondraagbaar maken. Dus als je van je Action-rubberklompen Crocs wil maken, dan kan dat ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een hele eerlijke reactie, maar niet echt antwoord op haar vraag..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het gaat om de symmetrie Marleen en natuurlijk kun je de andere eraf slopen maar ik vind het een beetje kinderachtig om te zeggen dat 'jij dan waarschijnlijk de enige zult zijn die het ziet'. Ik ben ook 40 en snap niet dat pubers zich zo druk maken om hun uiterlijk, om puistjes, om aardig gevonden te worden en om merkkleding maar ik weet ook dat het erbij hoort en dat je dat toch niet uit hun hoofd kan praten. Wijsheid komt met de jaren en die komt vooral niet in de tijd dat de hormonen door je lijf razen en het gewoon heel belangrijk is om 'erbij te horen'.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Aurifex ; Natuurlijk wel. Echte logo's zijn namelijk niet los te koop, punt. En dan zet ik er ook nog bij waarom. Lijkt me een volledig antwoord. @Pelle ; niet alle puberperikelen hoef je serieus te nemen ; ze moeten JUIST ook leren dat ze GEEN laarzen van 200 euro krijgen om 'er' bij te horen. JUIST niet. En niet alleen omdat het er hier financieel gewoon niet in zit, maar ook omdat ik niet wil dat het van die kuddedieren worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die van mij krijgen het ook niet maar andere pubers wel. Klaar. Nogmaals: je hoeft pubers niet op te voeden, zeker die van een ander niet. Het gaat toch niet helpen. Ze zijn gewoon veel te onzeker.
Ik denk dat de enige mogelijkheid er in zit, dat je de fabrikant contacteert.Maar of het allemaal de moeite waard is ? Er zijn goede producten te verkrijgen.Ook kan je met fijn penseelwerk en de juiste verf het logo redelijk goed krijgen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan het proberen bij de fabrikant, of een gecertificeerde verkoper. Wel goed je verhaal uitleggen en foto's laten zien, of de uggs laten zien. Dan heb je misschien wat meer kans dat ze toehappen. Maar ik moet je wel eerlijk zeggen dat ik denk dat dit niet de juiste weg is. Anders zou iedereen zo'n logo kunnen kopen/krijgen en dit op nep-uggs kunnen plakken.
Ik heb ook nog een andere tip. Op marktplaats is er een dame die merk-logo's verkoopt om zelf op kleding te naaien. Je zou haar kunnen contacteren en vragen of zij dit misschien voor je kan regelen? Sorry, ik weet even niet de naam van deze handelaar, maar gewoon even zoeken op marktplaats.