Karton en papier machè verven of spuiten?

Hallo,

Hoe kun je het beste karton en papier machè verven?
Met een spuitbus of gewone verf uit een blik?

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
18.7K

Het beste antwoord

Dit kun je het beste doen met acrylverf, acrylverf is op waterbasis, maar spoel je kwasten wel goed uit, na gebruik, als het droog is, worden de kwasten hard en onbruikbaar.
Acrylverf is algemeen verkrijgbaar, bij de kantoor boekhandel, hobbywinkels, de Hema, Blokker, Marskramer, V&D, Action, enzovoort. Acrylverf is voor bijna iedere hobbyklus bruikbaar, ook voor karton en papier machè.